Lekce 2.4.A. Druhy distributorů
Frankova firma je na trhu už desátým rokem a za většinu svých úspěchů vděčí právě svému řediteli. Ten se totiž rozhodl v začátcích spolehnout na inovativní a jedinečný produkt a po dlouhá léta ho udržovat na špičce. Nyní ale nastal čas na změnu a jejich nový produkt již není ani zdaleka tak sofistikovaný, což ovlivňuje i nároky na prodavače a rovněž dřívější těsný kontakt se zákazníky již není nutný. Na společné firemní poradě proto Frank společně s vedoucími jednotlivých oddělení řeší, jaký nový způsob distribuce by měli zvolit. Z jedné strany Frank slyší, že by měli využívat prodejních služeb distributorů. Odjinud zní názor, že by měli naopak zvýšit počet členů jejich vlastního distribučního týmu. Možná je tu ještě nějaká možnost, ale Frank si není jistý ani těmito dvěma.
V této lekci se soustředíme na známé poučky, kde zjistíte za jakých okolností je nejvhodnější používat služeb prostředníka, či jaký je rozdíl mezi konvenční a nekonvenční dopravou a další nadmíru užitečné věci. To celé zabalené do tak nenásilné formy, že se pro vás osvojování nových znalostí stane zábavou, ze které ale budete moci těžit.
Český jazyk
Pro úspěšné zakončení studia není vyžadováno žádné předchozí vzdělání a ani si nemusíte dokupovat žádné další učebnice. Veškeré studijní materiály jsou zde v češtině.
|
Studijní zátěž
Studijní zátěž vedoucí k úspěšnému dokončení lekce je stanovená na 2 hodiny. Protože je studium plně distanční, je pouze na vás, jakým způsobem si tento čas rozdělíte.
|
Požadavky systému
Pokud disponujete alespoň běžným kancelářským PC s přístupem k internetu, nemusíte si se softwarovými nebo hardwarovými nároky dělat starosti. Pro absolutní jistotu si však raději spusťte
test prostředí.
|
Zakončení
studia
Po úspěšném zakončení této lekce obdržíte jedenkrát
certifikát
v elektronické podobě, jehož platnost si bude moci kdokoliv zpětně ověřit.
|