Kurz 2.5. Komunikace
Žádná firma není ostrovem. Musí komunikovat se spoustou dalších subjektů, ale prioritní by měla být komunikace se zákazníkem. To je ale tak obsáhlé téma, že ani tři lekce v tomto kurzu nemohou obsáhnout vše. Přesto se vám pokusíme přiblížit to nejdůležitější, co vám může usnadnit život a pochopit zájemce o vaše produkty. V první lekci tohoto kurzu vám přiblížíme samotný proces komunikace, což je nezbytností pro úspěšné pochopení dalších procesů. Pokud zde uspějete, máte zpola vyhráno. V další lekci se seznámíte s jednotlivými komunikačními prostředky. Ne každý způsob oslovení zákazníka může být vhodný a hlavně účinný. Není mnoho věcí horších, než špatně investované peníze. Právě to by se totiž mohlo stát, pokud budete utrácet za nevhodné komunikační prostředky. Aby se tak nestalo, máme pro vás připraveno několik rad podepřených největšími odborníky v oboru. A protože zákazníkovo rozhodování je složité, pomůžeme vám i s tím, jak mu ho zjednodušit a zatraktivnit tak, abyste z něj měli co největší užitek.
Jestli si myslíte, že komunikace se zákazníkem je důležitá, nečekejte dál a seznamte se s detailním obsahem jednotlivých lekcí, které jsou součástí tohoto kurzu. Pár kliknutí a následné studium může podstatně usnadnit váš podnikatelský život.
Český jazyk
Pro úspěšné zakončení studia není vyžadováno žádné předchozí vzdělání a ani si nemusíte dokupovat žádné další učebnice. Veškeré studijní materiály jsou zde v češtině.
|
Studijní zátěž
Studijní zátěž vedoucí k úspěšnému dokončení kurzu je stanovená na 6 hodin. Protože je studium plně distanční, je pouze na vás, jakým způsobem si tento čas rozdělíte.
|
Požadavky systému
Pokud disponujete alespoň běžným kancelářským PC s přístupem k internetu, nemusíte si se softwarovými nebo hardwarovými nároky dělat starosti. Pro absolutní jistotu si však raději spusťte
test prostředí.
|
Zakončení
studia
Po úspěšném zakončení tohoto kurzu obdržíte třikrát
certifikát
v elektronické podobě, jejichž platnost si bude moci kdokoliv zpětně ověřit.
|