Lekce 2.5.A. Komunikační proces
Frank je již deset let ředitelem firmy, která se z malého hráče vypracovala až na jednu z vedoucích firem ve svém oboru. To vše díky schopnostem svého ředitele, který uměl nejen ve vhodnou dobu zariskovat, ale dokázal i naslouchat radám svých spolupracovníků. Jednu takovou radu by potřeboval i nyní, kdy se musí potýkat s překvapivým problémem. Jejich původní produkt si totiž žádal těsný kontakt se zákazníky a to s novým, méně komplikovaným produktem již není třeba. Co ale třeba je, to je nalezení nového způsobu komunikace s novými skupinami zákazníků. Možností je několik. Mohli se stále spolehnout na dosud osvědčenou formu osobní komunikace se zákazníkem? Nebo zde byla možnost zdlouhavých zákaznických průzkumů? Co když ale stačilo, aby sehnali pár dalších obchodníků, ty proškolili a pustili do terénu?
Na tyto a další otázky ohledně komunikace se zákazníky vám dá tato lekce odpovědi. Dozvíte se, kdo je odesilatel informací a kdo jejich příjemce, zda je sdělení nějakým způsobem zakódované a zda se příjemci sdělení mohou lišit. Rovněž na vás čekají informace o neosobní komunikaci. A co je pro firmu důležitější, než komunikace se zákazníkem? S touto lekcí bude vaše rozhodování zase o něco snazší.
Český jazyk
Pro úspěšné zakončení studia není vyžadováno žádné předchozí vzdělání a ani si nemusíte dokupovat žádné další učebnice. Veškeré studijní materiály jsou zde v češtině.
|
Studijní zátěž
Studijní zátěž vedoucí k úspěšnému dokončení lekce je stanovená na 2 hodiny. Protože je studium plně distanční, je pouze na vás, jakým způsobem si tento čas rozdělíte.
|
Požadavky systému
Pokud disponujete alespoň běžným kancelářským PC s přístupem k internetu, nemusíte si se softwarovými nebo hardwarovými nároky dělat starosti. Pro absolutní jistotu si však raději spusťte
test prostředí.
|
Zakončení
studia
Po úspěšném zakončení této lekce obdržíte jedenkrát
certifikát
v elektronické podobě, jehož platnost si bude moci kdokoliv zpětně ověřit.
|