Lekce 2.5.B. Komunikační prostředky
Frankova firma vstoupila před deseti lety na trh s jedinečným a inovativním produktem. Ten si žádal od prodejců osobní přístup a značnou profesionalitu. Nyní ale došlo ke změně a takový přístup již není potřeba. To je ale nejen pro Franka zcela nová situace a nyní ve firmě společně hledají způsob, jakým efektivně komunikovat s novými zákazníky. Nápadů je několik, ale rozhodně se nedají uskutečnit všechny a nevhodně zvolený způsob by mohl pohřbít veškeré naděje na úspěch. Měl by tedy Frank budovat komunikaci pomocí e-mailů a telefonátů? Možná by ale bylo praktičtější vsadit na reklamy v rozhlasu a televizi. Nedaly by se ale výše uvedené způsoby nějak vhodně zkombinovat?
Pomozte Frankovi vyřešit tyto potíže s komunikací v lekci, která vás seznámí s důležitou teorií, o které jste možná zatím neslyšeli. Určitě je také nejvyšší čas si doplnit vzdělání o pojmy jako public relations a několik dalších, neméně užitečných. Dozvíte se, jak ovlivnit větší množství zákazníků, kteří se nachází v jednom městě nebo i ve více krajích. Je třeba si uvědomit, že komunikaci firmy se zákazníkem nelze podcenit a z toho důvodu by vám tato lekce neměla uniknout.
Český jazyk
Pro úspěšné zakončení studia není vyžadováno žádné předchozí vzdělání a ani si nemusíte dokupovat žádné další učebnice. Veškeré studijní materiály jsou zde v češtině.
|
Studijní zátěž
Studijní zátěž vedoucí k úspěšnému dokončení lekce je stanovená na 2 hodiny. Protože je studium plně distanční, je pouze na vás, jakým způsobem si tento čas rozdělíte.
|
Požadavky systému
Pokud disponujete alespoň běžným kancelářským PC s přístupem k internetu, nemusíte si se softwarovými nebo hardwarovými nároky dělat starosti. Pro absolutní jistotu si však raději spusťte
test prostředí.
|
Zakončení
studia
Po úspěšném zakončení této lekce obdržíte jedenkrát
certifikát
v elektronické podobě, jehož platnost si bude moci kdokoliv zpětně ověřit.
|