Lekce 2.5.C. Komunikační sdělení
Když Frankova firma uvedla na trh svůj první produkt, bylo z toho doslova pozdvižení. Byl na svou dobu vysoce inovativní a jedinečný a výborně se prodával. I díky dokonale proškoleným prodejcům, kteří zajišťovali potřebný osobní kontakt a případný servis. Firma ale nyní na trh uvádí nový produkt, který však není tolik složitý a tak úzký osobní kontakt není nutný. Frank a zbytek vedení firmy vsadili na neosobní formu komunikace a nyní je třeba dořešit, do jaké míry má být jejich sdělení kreativní. Ve vedení jsou však zastánci jak konzervativního směru, tak i příznivci kreativnějších řešení. Co by měl Frank udělat, pokud chce, aby jeho produkt byl nejen vidět ve sdělovacích prostředcích, ale aby komunikace měla prodejní efekt?
Měl by si společně s vámi prostudovat tuto lekci. Zde naleznete veškeré odpovědi na své otázky a to díky teorii vysvětlující, co by mělo sdělení pro zákazníka obsahovat. Zjistíte, že od zákazníkova prvotního zájmu až po koupi uběhne vždy několik fází, kdy máte možnost ovlivnit jeho rozhodování. Nenechte si ujít možnost pochopit svého zákazníka a věnujte chvíli času na absolvování této lekce. Budete překvapeni, co všechno díky ní dokážete.
Český jazyk
Pro úspěšné zakončení studia není vyžadováno žádné předchozí vzdělání a ani si nemusíte dokupovat žádné další učebnice. Veškeré studijní materiály jsou zde v češtině.
|
Studijní zátěž
Studijní zátěž vedoucí k úspěšnému dokončení lekce je stanovená na 2 hodiny. Protože je studium plně distanční, je pouze na vás, jakým způsobem si tento čas rozdělíte.
|
Požadavky systému
Pokud disponujete alespoň běžným kancelářským PC s přístupem k internetu, nemusíte si se softwarovými nebo hardwarovými nároky dělat starosti. Pro absolutní jistotu si však raději spusťte
test prostředí.
|
Zakončení
studia
Po úspěšném zakončení této lekce obdržíte jedenkrát
certifikát
v elektronické podobě, jehož platnost si bude moci kdokoliv zpětně ověřit.
|