Lekce 4.4.C. Motivace
Zatímco na počátku existence tvořilo firmu jen pár lidí, nyní Frank zaměstnával několik desítek pracovníků. Ti byli rozděleni do několika oddělení a vedoucí jednotlivých oddělení se scházeli u Franka na pravidelných poradách. Dnes se diskutuje o jedné pracovnici z oddělení odbytu. Ta byla dříve velice aktivní a svou činností dosáhla toho, že byla povýšena a dostala vlastní kancelář. Od té doby je ale jen stínem svého dřívějšího já a její vedoucí o ni začíná mít starost. Co oné zaměstnankyni chybí? Dostala to, po čem ostatní kolegové touží, tak kde je problém? Nikdo z širšího vedení si není odpovědí jistý a je proto na Frankovi, aby rozhodl.
V této lekci vás seznámíme s teorií, která vám vysvětlí, jaké podmínky musí být splněny, aby zaměstnanec vyvinul úsilí k dosažení cíle, jaký je rozdíl mezi vnitřní a vnější motivací a například i to, jakým způsobem zaměstnance chválit nebo naopak kárat. Pochopíte, že správně motivovat své zaměstnance není až tak jednoduchý úkol, přesto je jeden z nejdůležitějších. Pokud zaměstnanci na práci nezáleží, těžko můžete čekat, že ji vykoná dobře. Nechte si proto od nás poradit a podobné problémy se vám vyhnou obloukem.
Český jazyk
Pro úspěšné zakončení studia není vyžadováno žádné předchozí vzdělání a ani si nemusíte dokupovat žádné další učebnice. Veškeré studijní materiály jsou zde v češtině.
|
Studijní zátěž
Studijní zátěž vedoucí k úspěšnému dokončení lekce je stanovená na 2 hodiny. Protože je studium plně distanční, je pouze na vás, jakým způsobem si tento čas rozdělíte.
|
Požadavky systému
Pokud disponujete alespoň běžným kancelářským PC s přístupem k internetu, nemusíte si se softwarovými nebo hardwarovými nároky dělat starosti. Pro absolutní jistotu si však raději spusťte
test prostředí.
|
Zakončení
studia
Po úspěšném zakončení této lekce obdržíte jedenkrát
certifikát
v elektronické podobě, jehož platnost si bude moci kdokoliv zpětně ověřit.
|