Lekce 2.2.A. Portfolio produktů
Úspěch s sebou nepřináší jen samé radosti. Své o tom ví i Frank, který svoji firmu vede již několik let a zatím se mu to nadmíru daří. Ale spolu s velikostí firmy roste i počet problémů a nejnovější od sbírky se týká jejich portfolia produktů. Když začínal podnikat, tahákem jeho firmy byl vysoce inovativní produkt špičkové úrovně. Ten ale pomalu ztrácí a konkurence se začíná nepříjemným způsobem blížit. Naštěstí o jeden z několika dalších produktů Frankovy firmy je nečekaný zájem, takže situace není kritická, přesto je třeba něco dělat. Jak byste na Frankově místě zareagovali vy? Vyřadili byste původní produkt z nabídky a soustředili se na něco jiného? Nebo byste ho raději udrželi v nabídce na úkor několika, zatím, nevýdělečných produktů? Možná, že by ale stálo za to zkusit udržet celou nabídku.
Takové rozhodování není vůbec jednoduché. A proto máte možnost studovat tuto lekci, kde se pohodlným způsobem dozvíte o metodě, která vám umožní mnohem snadněji vytvářet skladbu vašich produktů. Zároveň zjistíte, k čemu jsou dobré dojné krávy a že bídné psy byste v žádném případě neměli odhánět. Jestli máte zájem si rozšířit obzory v oblasti portfolia produktů, tato lekce je vám doslova ušita na míru.
Český jazyk
Pro úspěšné zakončení studia není vyžadováno žádné předchozí vzdělání a ani si nemusíte dokupovat žádné další učebnice. Veškeré studijní materiály jsou zde v češtině.
|
Studijní zátěž
Studijní zátěž vedoucí k úspěšnému dokončení lekce je stanovená na 2 hodiny. Protože je studium plně distanční, je pouze na vás, jakým způsobem si tento čas rozdělíte.
|
Požadavky systému
Pokud disponujete alespoň běžným kancelářským PC s přístupem k internetu, nemusíte si se softwarovými nebo hardwarovými nároky dělat starosti. Pro absolutní jistotu si však raději spusťte
test prostředí.
|
Zakončení
studia
Po úspěšném zakončení této lekce obdržíte jedenkrát
certifikát
v elektronické podobě, jehož platnost si bude moci kdokoliv zpětně ověřit.
|