Lekce 2.4.C. Šířka distribuční cesty
V jaké míře distribuovat produkty? To je otázka, na kterou nyní Frank postrádá odpověď. Dříve byla situace jednodušší, protože jejich produkt byl poměrně komplikovaný a vyžadoval úzký kontakt se zákazníky a Frankova firma měla vlastní prodejní tým složený z odborníků. A přestože je nynější produkt méně složitý, zákazníci jsou zvyklí na jistou míru kvality a servisu, takže je vhodné pokrytí stávajícího trhu velice důležité. Na celou věc ale panují dosti odlišné názory, což Franka uvádí v mírný zmatek. Měl by se pomocí distributorů pokusit o úplné pokrytí trhu? Nebo by měl jejich produkt dodat jen těm distributorům, kteří o něj projeví zájem? Možná by ale měli distributory nějakým způsobem raději prověřovat?
Pokud vám tyto otázky připadají důležité (a to by měly), pak odpovědi naleznete v této lekci. Poznáte, jaký je například rozdíl mezi intenzivní a výhradní distribucí a že není možné stejným způsobem distribuovat drahé hodinky a třeba prášek na praní. Nakonec pochopíte, že na vhodně zvolené šíři distribuční cesty může záviset váš úspěch či neúspěch. Díky této lekci tak máte možnost dosáhnout úspěchu mnohem snadněji než jiní.
Český jazyk
Pro úspěšné zakončení studia není vyžadováno žádné předchozí vzdělání a ani si nemusíte dokupovat žádné další učebnice. Veškeré studijní materiály jsou zde v češtině.
|
Studijní zátěž
Studijní zátěž vedoucí k úspěšnému dokončení lekce je stanovená na 2 hodiny. Protože je studium plně distanční, je pouze na vás, jakým způsobem si tento čas rozdělíte.
|
Požadavky systému
Pokud disponujete alespoň běžným kancelářským PC s přístupem k internetu, nemusíte si se softwarovými nebo hardwarovými nároky dělat starosti. Pro absolutní jistotu si však raději spusťte
test prostředí.
|
Zakončení
studia
Po úspěšném zakončení této lekce obdržíte jedenkrát
certifikát
v elektronické podobě, jehož platnost si bude moci kdokoliv zpětně ověřit.
|