Lekce 3.4.C. Účelnost operací
Problémy s kvalitou. To je věc, která Frankovi krade spánek a na kterou musí myslet prakticky neustále. Pokud chce, aby jeho firma byla opět na výsluní a jejich produkt tahounem zisků, musí rychle něco udělat. Pomoci měla schůzka vedení, kde se diskutovalo o jednotlivých možnostech řešení, ale Frankovi to moc nepomohlo. Možností několik, ale cíl cesty v nedohlednu. Měl by změnit systém kontroly kvality? Nebo se má za každou cenu snažit o stoprocentní kvalitu bez kompromisů? A nebo zákazníci prostě chtějí produkt v jiné kvalitě?
Tato lekce si klade za cíl vám objasnit, že při dosahování co nejvyšší kvality co nejjednodušším způsobem se vaše očekávání mnohdy mohou rozcházet s očekáváními vašich zákazníků. Dozvíte se proto něco o metodě, která by vám měla pomoci sladit vaše a zákazníkovy představy. A právě kvůli rozdílné představě a tím nepochopení v oblasti kvality muselo nedobrovolně skončit již velké množství firem. Pokud se nechcete zařadit mezi ně, doporučujeme vám neprodleně se pustit do studia této lekce.
Český jazyk
Pro úspěšné zakončení studia není vyžadováno žádné předchozí vzdělání a ani si nemusíte dokupovat žádné další učebnice. Veškeré studijní materiály jsou zde v češtině.
|
Studijní zátěž
Studijní zátěž vedoucí k úspěšnému dokončení lekce je stanovená na 2 hodiny. Protože je studium plně distanční, je pouze na vás, jakým způsobem si tento čas rozdělíte.
|
Požadavky systému
Pokud disponujete alespoň běžným kancelářským PC s přístupem k internetu, nemusíte si se softwarovými nebo hardwarovými nároky dělat starosti. Pro absolutní jistotu si však raději spusťte
test prostředí.
|
Zakončení
studia
Po úspěšném zakončení této lekce obdržíte jedenkrát
certifikát
v elektronické podobě, jehož platnost si bude moci kdokoliv zpětně ověřit.
|