Lekce 2.2.C. Vrstvy produktů
Frank řídí svoji firmu desátým rokem a zatím se mu podle všeobecně platných měřítek nadmíru daří. Přesto musí čas od času řešit i nepříjemné záležitosti a taková situace nastala i nyní. Záležitost je o to komplikovanější, že se týká jejich produktu, který jim léta přinášel zisky a nyní o něj přestává být zájem. Frank proto svolal poradu a snaží se porovnat jednotlivé názory a možnosti řešení. Jedno z kreativních řešení navrhuje změnu designu produktu i jeho obalu, aby se tak stal pro zákazníky atraktivnějším. Ale bude to stačit? Co když je třeba několik dalších vylepšení? Je možné jejich produkt takto vylepšovat donekonečna? Možná by zákazníci uvítali spíš nějaké jiné výhody, jako třeba nákup na leasing nebo odložení splátek. Názorů je několik a všechny mají argumenty pro i proti. Pomozte Frankovi vybrat to nejlepší, aby nemusel s podnikáním končit předčasně.
Jádrem této lekce je metoda, jejíž studiem zjistíte co je vnímaný produkt a další užitečné informace. Pochopíte vzájemné vazby a souvislosti produktových vrstev a díky tomu budete na dobré cestě ke zvýšení vaší prosperity. Díky této lekci budete vědět víc, a tak mnohem snadněji odhalíte vaše rezervy.
Český jazyk
Pro úspěšné zakončení studia není vyžadováno žádné předchozí vzdělání a ani si nemusíte dokupovat žádné další učebnice. Veškeré studijní materiály jsou zde v češtině.
|
Studijní zátěž
Studijní zátěž vedoucí k úspěšnému dokončení lekce je stanovená na 2 hodiny. Protože je studium plně distanční, je pouze na vás, jakým způsobem si tento čas rozdělíte.
|
Požadavky systému
Pokud disponujete alespoň běžným kancelářským PC s přístupem k internetu, nemusíte si se softwarovými nebo hardwarovými nároky dělat starosti. Pro absolutní jistotu si však raději spusťte
test prostředí.
|
Zakončení
studia
Po úspěšném zakončení této lekce obdržíte jedenkrát
certifikát
v elektronické podobě, jehož platnost si bude moci kdokoliv zpětně ověřit.
|