Lekce 2.2.B. Životní cyklus produktů
Již skoro deset let vede Frank svoji firmu. Za tu dobu musel řešit potíže menší i větší, ale málokterá situace byla tak komplikovaná jako nynější. Problém spočíval v jejich nejvýnosnějším produktu. Ten byl vždy na technologické i kvalitativní špičce a představoval etalon své třídy. Nicméně konkurence nespala a díky soupeření neustále klesaly jak objemy prodeje tohoto produktu tak i jeho cena. A nyní je na Frankovi, aby rozhodl, jak se s tím vypořádá. Možností bylo několik, ale rozhodně nebyly všechny správné. Co byste na jeho místě udělali vy? Snažili byste se co nejvíce investovat do prodeje a vrátit tak produktu místo na výsluní? Nebo byste raději snižovali jeho cenu? Možná by ale bylo nejlepší jen vyčkávat, až se situace na trhu změní.
Pokud si nejste jisti odpovědí, tato lekce je určena vám. Zde se vám dostane přehledného vysvětlení, že každý produkt má svůj život, který je rozdělen na několik etap. Zjistíte jak se prodeje produktu v jednotlivých etapách chovají a v jaké fázi je záhodno produkt udržet nejdelší dobu. Pokud je někde důležité se důkladně připravit, je to právě tato oblast a vy byste neměli nic podcenit. Tato lekce vám v tom pomůže.
Český jazyk
Pro úspěšné zakončení studia není vyžadováno žádné předchozí vzdělání a ani si nemusíte dokupovat žádné další učebnice. Veškeré studijní materiály jsou zde v češtině.
|
Studijní zátěž
Studijní zátěž vedoucí k úspěšnému dokončení lekce je stanovená na 2 hodiny. Protože je studium plně distanční, je pouze na vás, jakým způsobem si tento čas rozdělíte.
|
Požadavky systému
Pokud disponujete alespoň běžným kancelářským PC s přístupem k internetu, nemusíte si se softwarovými nebo hardwarovými nároky dělat starosti. Pro absolutní jistotu si však raději spusťte
test prostředí.
|
Zakončení
studia
Po úspěšném zakončení této lekce obdržíte jedenkrát
certifikát
v elektronické podobě, jehož platnost si bude moci kdokoliv zpětně ověřit.
|